Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

0
twój koszyk
0

-
Zwroty i reklamacje
ADRES DO REKLAMACJI
Abarta Sp. z o.o.
ul. Nowowiejska 11,
30-052 Kraków
Jak zgłaszać reklamację?
- Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
- Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
- Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia dowolnego dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.
- Nie odpowiadamy za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach.
CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY
14 dni
KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA
kupujący
ADRES DO ZWROTU
Abarta Sp. z o.o.
ul. Nowowiejska 11,
30-052 Kraków
DO POBRANIA
Zasady zwrotu produktu
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
- Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
- Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.